RODO- Polityka bezpieczeństwa
KLAUZULA INFORMACYJNA – DANE OSOBOWE
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO) informuję, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Kultury w Dobrej z siedzibą Dobra 490,34-642 Dobra, zwany dalej Administratorem;
- Inspektorem Danych Osobowych jest Magdalena Rapacz. Kontakt w sprawach ochrony danych osobowych jest możliwy pod adresem e-mail: m.rapacz@gok.gminadobra.pl lub tel (18) 333-0-239
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
- Prawidłowej realizacji przez GOK w Dobrej zadań określonych ustawowo jak i w statucie tj. na podstawie art. 6 ust 1 pkt c i e RODO
- zawarcia i wykonania umów jakie mogą być zawierane w związku i w ramach zadań wykonywanych przez GOK w Dobrej na podstawie art. 6 ust 1 pkt b RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy. Dane są konieczne w celu wystawienia dokumentów finansowo księgowych, kontaktu w celu ustalenia szczegółów realizowanej umowy,
a także w celu ustalania, obrony i dochodzenia roszczeń. - jeżeli wyrazi Pani/Pan na to zgodę w innych celach wyraźnie w zgodzie określonych tj. na podstawie art. 6 ust 1 pkt a RODO;
- Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą organy państwowe w zakresie wykonywanych zadań, pracownicy AD w zakresie swoich obowiązków służbowych na podstawie upoważnienia, podmioty przetwarzające na podstawie umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do wykonania przez nich zleceń dla AD. W zakresie wizerunku, dane w ramach udzielonej zgody mogą być dostępne dla nieograniczonego kręgu odbiorców.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w ust. 3, a także archiwizacji bez ograniczenia czasowego
w archiwach GOK w celu dbania o dziedzictwo kulturalne gminy i regionu, a jeśli dane przetwarzane były na podstawie zgody najpóźniej do czasu jej cofnięcia bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania którego dokonano na jej podstawie; - Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych (o przetwarzanych danych oraz otrzymania ich kopii), prawo ich sprostowania, zmiany, ograniczenia przetwarzania o dane zbędne dla celu przetwarzania określonego w ust. 3), prawo do przenoszenia danych, usunięcia danych zbędnych dla celu przetwarzania określonego w ust. 3), prawo sprzeciwu wobec danych przetwarzanych w celu marketingu bezpośredniego, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W celu uwierzytelnienia czy to Pan/Pani są uprawnieni możemy prosić
o podanie informacji dodatkowych. Zakres każdego z w/w praw oraz sytuacje kiedy można z nich skorzystać wynikają z przepisów prawa. To jakiego prawa może Pan/Pani skorzystać zależy np. od podstawy prawnej na jakiej przetwarzamy dane oraz celu ich przetwarzania. - Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO dawniej GIODO) gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest w większości wymagane w celu realizacji przez GOK w Dobrej jako podmiot publiczny zadań określonych ustawowo jak i w statucie. W zakresie szerszym niż jest to niezbędne dla realizacji zadań publicznych, bądź umów wykonywanych przez GOK w Dobrej dane zawsze zbierane są na podstawie dobrowolnej zgody, o jaką osoba której dane dotyczą jest pytana.
- Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania tzn żadne decyzje wywołujące wobec osoby skutki prawne lub w podobny sposób na nią istotnie wpływające nie będą oparte wyłącznie na automatycznym przetwarzaniu danych osobowych i nie wiążą się z taką automatycznie podejmowaną decyzją.
Dodatkowa informacja w sprawie COVID-19: Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 29 maja 2020 r.
w sprawie ustanowień określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z występowaniem stanu epidemii. Uczestnicy wydarzeń kulturalnych, a także wykonawca usług zobowiązany jest do wypełnienia oświadczenia o stanie zdrowia w momencie przystąpienia do pracy. Organizator imprezy informuje o procedurach Głównego Inspektora Sanitarnego.
W związku z wystąpieniem stanu epidemii w trakcje imprezy lub siedzibie Gminnego Ośrodka Kultury w Dobrej dane osobowe z wypełnionej Ankiety zostaną przekazane do Głównego Inspektora Sanitarnego, a także obowiązkowa zostanie wprowadzona kwarantanna 14 dniowa dla uczestników imprezy.
aktualizacja 01.07.2020r